Vil du være med til udvikle Ressourceindsamling og sikre, at vi leverer en god service til vores ejere og borgere gennem en sikker drift. Så er det måske dig, vi leder efter som vores nye driftschef.

Ressourceindsamling A/S er kommunernes forsyningsselskab på affaldsområdet. Vi er ejet af Albertslund, Ballerup, Gladsaxe, Ishøj og Vallensbæk Kommune. Vi står for indsamlingen af affaldet og driften af affaldsordningerne i vores ejerkommuner. Vores fokus er at levere en god service til borgerne ved indsamling af affald.

Vores nuværende driftschef har valgt at gå på pension, og vi søger derfor en ny driftschef.

Om stillingen
Som driftschef hos Ressourceindsamling A/S vil du få ansvaret for vores fem kørselsledere og 110 renovationsmedarbejdere samt alt vores materiel. Vi indsamler både dagrenovation, storskrald og haveaffald i vores ejerkommuner, inklusiv tømning af nedgravede affaldsbeholdere og andre kran- og grab opgaver, samt beholderreparationer.

Som driftschef skal du have fokus på at levere et højt serviceniveau til vores ejerkommuner, og sikre, at driften er effektiv, og med bedst mulig brug af mandskab og materiel.

Du får ansvaret for at vores renovationsmedarbejdere får opbygget et højt vidensniveau omkring deres arbejde og sorteringen af affald. Det er Ressourceindsamlings mål, at vores medarbejdere er ambassadører for vores ejere i forhold til borgerne. De skal således klædes på til at kun informere og vejlede borgerne om sortering og affald.

Du vil få ansvaret for følgende:

  • Lede og motivere dine medarbejdere
  • Sikre at vi leverer den service som vores ejere forventer i forbindelse med afhentningen af affald
  • Sikre at vi leverer vores ydelser til en konkurrencedygtig pris
  • Du vil indgå i ledelsen af Ressourceindsamling sammen med administrations- og servicechefen og direktøren.

Hvem er du
Vi forventer at du har stærke ledelsesmæssige kompetencer og arbejder med at få det bedste frem i dine medarbejdere. Vi vægter ordentlighed og service højt.

Dine erfaringer og kompetencer:

  • En akademisk uddannelse med fokus på affaldsområdet eller ledelse og økonomi
  • Erfaring fra en lignende stilling som driftschef med personaleansvar og ledelse af medarbejdere
  • Erfaring med ATL-overenskomst på renovationsområdet
  • Praktisk erfaring med affaldsområdet i et forsyningsselskab eller en kommune
  • Erfaring med driftsbudgetter
  • Serviceminded og tålmodig, med evne til at bevare roen i stressede situationer
  • Gode kommunikative evner

Hvem er vi
Ressourceindsamling A/S er et forsyningsselskab som er ejet af Albertslund, Ballerup, Gladsaxe, Ishøj og Vallensbæk Kommune. Vi indsamler og transporterer affald fra borgere og kommunale institutioner i vores ejerkommuner.

Hos Ressourceindsamling er vi over 120 renovations- og administrationsmedarbejdere.

Hvorfor vælge os
Hvis du finder jobbet interessant, og ønsker at blive en del af en virksomhed hvor:

  • Du har gode kollegaer og et godt arbejdsklima
  • Vi har en god, fri og humoristisk omgangstone
  • Du får et godt arbejdsmiljø med store frihedsgrader
  • Vi tilbyder massageordning, sundhedsforsikring og frokostordning

Skal du sende en ansøgning til os?

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat og aflønnet i henhold til kvalifikationer. Stillingen er månedsaflønnet med udgangspunkt i 37 timer pr. uge.

Du vil blive ansat i Ressourceindsamling med fast base i Glostrup på Farverland 4, men du vil også have ledelsen af vores kørselsledere og renovationsmedarbejdere i vores afdeling på Turbinevej 12, 2860 Søborg.

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte direktør Thomas Fries Jørgensen på tlf. 44 14 39 10.

Ansøgningsfrist er senest d. 24. april 2025. Der vil blive afholdt samtaler mandag den 28. april 2025.

Ansættelsesdato
Du vil blive ansat med start snarest muligt.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Om jobbet

Indrykket:
11. april 2025

Ansøgningsfrist:
24. april 2025

Ansættelsesdato:
1. juni 2025